Nabídka výletů s východiskem na náměstí v Mor. Třebové

Na rozhlednu Pastýřku

23.03.2019 08:00
Rozhledna Pastýřka je situovaná jižně od města na kopci Pastvisko. Vedou k ní dvě turistické značené cesty, které umožňují okruh jedním nebo druhým směrem. Kratší cesta je značená červeně ve směru na Křenov a vede od města přímo do lesa a pokračuje k vrcholu kopce s rozhlednou. U ní je...

Okolo Hradiska

23.03.2019 09:00
Tato trasa vede severovýchodně od města po žlutě značené cestě okolo kopce Dubina a tvoří také uzavřený okruh. Pro pohodlný pohyb se doporučuje vydat z náměstí spolu s červenou směrem k nádraží. Žlutá trasa potom míjí zahrádkářský areál až k pokraji lesa. „U Včelína“ pokračuje po...

Nabídka výletů s východiskem mimo město

Po Hřebečských důlních stezkách

23.03.2019 08:00
Tato trasa vede po Hřebečovském hřebeni nad dříve důlní oblastí s těžbou žáruvzdorných jílů, případně i méně kvalitního hnědého uhlí.  Začátek doporučované trasy je západně od města na parkovišti u obce Hřebeč. Odtud vede vedle turistického značení samostatné dvoubarevné pásové značení...

Z Hřebče k hájence nad Vískou

23.03.2019 09:00
Trasa vede k rozcestí „Nad doly“ společně s červeně značenou cestou, odtud odbočuje doprava k prvnímu vyhlídce, zajímavé tím, že se na vyhlídkovou plošinu po schodech sestupuje. Pokračování po důlní stezce jde podle bývalé šachty Josefka k rozhledně na Strážním vrchu. Potom se...

Po důlních stezkách od Hřebče do Mor. Třebové

23.03.2019 10:00
Ke kratší vycházce po „důlních stezkách“ vhodnou i pro rodiny s malými dětmi je třeba si zajistit vlastní dopravu k rozcestí na obec Boršov u mostu silnice č. 35 (v rámci akce "Zahájení turistické sezony 2019" zajišťoval dopravu organizátor). Cesta vede podél „rezavého potoka“ a u odkalovací...

Pěší trasa z Mladějova

23.03.2019 11:00
Trasa z Mladějova od žel. stanice po žlutě značené turistické cestě vystoupá na zalesněný hřeben a pokračuje po něm k hájence „Nad Viskou“. Dále jde podle značení důlních stezek k rozhledně na Strážním vrchu a pokračuje podle značení důlních stezek dále až na Hřebeč, délka cca 14,00...